Naše škola zavedla distanční výuku (samostudium) hned ve 2. týdnu po uzavření škol. Poté jsme začali řešit výuku online, kdy je učitel v přímém kontaktu se žáky. I to se povedlo na velikost školy celkem rychle. Byla sjednocena platforma, kterou učitelé a žáci využívají (Microsoft Teams), byla nastavena určitá pravidla a pro 2. stupeň vypracován provizorní rozvrh upřednostňující profilové předměty.
1.stupeň dostal „volnou ruku“ a bylo na zvážení pedagogů, jak často a jakým způsobem online výuku povedou. Většina si poradila velmi dobře, paní učitelky začaly kreativně natáčet vlastní výuková videa, tvořit skupiny žáků tak, aby byla výuka co nejefektivnější a ohlasy rodičů byly vesměs pozitivní. Začaly se však ozývat hlasy po navýšení online výuky. To nás vedlo k tomu, abychom si udělali průzkum a zjistili, jestli je to hlas většiny či spíše jednotlivců.
Z dotazníků vyplývá, že to byly hlasy ojedinělé a většina rodičů je s nastavenou výukou spokojena.
Vzhledem k tomu, že se škola 25. 5. otevře žákům 1. stupně, nebudeme do již nastavené výuky výrazně zasahovat. Přesto byly v některých ročnících zavedeny hodiny angličtiny a zvýšena frekvence ze 2 dnů na 3. Větší změny se týkají tříd 5. A a 5. B.
Výsledky jsou k nahlédnutí ve třech podobách grafického vyhodnocení – dle ročníku a dle otázek.
3. 5. 2020