Kritéria hodnocení pro školní rok 2020/21 – I. stupeň | |||
Třída: | 5.D | ||
Třídní učitel: | Srchová Michaela | ||
Předmět | Kritéria hodnocení | ||
Čj | Testy v Teams, Diktáty a cvičení ve škole, Domácí úkoly, Aktivita v hodině | ||
Aj | Srchová: hodnocení testů (prezenčně) a kvízů (online), aktivita v hodinách, plnění domácích úkolů, vedení sešitů | ||
M | Výsledná známka se skládá s těchto dílčích požadavků: 1, vědomosti a získané zkušenosti a dovednosti- ověřování formou písemných prací, pracovních listů, projektů, 2, aktivita a práce v hodině (prezenční i online) 3, vedení sešitů (nehodnotím krasopis, ale zda je zápis kompletní) 4, domácí příprava 5, příprava na hodinu- pomůcky. K tomu, aby mohli být žáci klasifikováni, musí mít splněno min. 75 % testů z bodu 1. | ||
Př | aktivita v prezenční i online výuce, hodnocení testů, hodnocení referátů | ||
Vl | • odevzdané práce/ pracovní listy ze zadání v Teams v řádném termínu budou známkovány dle úrovně zpracování • známkované budou písemné testy v rámci online hodiny • hodnocení aktivity a snahy žáků v rámci online hodiny • neodevzdaná práce bude označena N (nevypracoval zadaný úkol). Hodnocení N bude součástí celkové klasifikace s negativními dopady na pololetní známku. |
||
Vv | prezenční výuka: odevzdané zadané práce, pracovní aktivita v hodinách a nošení pomůcek, distanční výuka: aktivní odevzdávání zadaných úkolů (výkresů) | ||
Hv | Aktivita v hodinách, odevzdané zadané práce. | ||
Tv | |||
Pč | prezenční výuka: odevzdané zadané práce, pracovní aktivita v hodinách a nošení pomůcek, distanční výuka: aktivní odevzdávání zadaných úkolů | ||
IVT | aktivita v prezenční výuce, zpracování cvičení v hodině |