Třída 4.A

Pozor! Toto je archivní stránka 4.A ze školního roku 2024 - 2025.
Přejít na aktuální stránku pro tento školní rok

Aktuálně ze třídy

Plán učiva na týden od 9. – 13. 12. 2024

Český jazyk Zdvojené hlásky a předpony PS I. str. 18, str. 20/cv. 5 uč. str. 19-24 vybrané cvičení  – opakování předpony / předložky, zdvojené souhlásky VS opakování – VS pro 3. a 4. ročník str. 24-26, PS I. str. 20, 21/2, 22/1, 2, 3,24/1, 2, 3 Matematika Počítání v oboru do 1 00 000 – PS I. str. 28-29 Minut. – str. 16-18 Anglický jazyk xx Přírodověda plazi referáty Vlastivěda Germáni + Slované + Sámův kmenový svaz – uč. str. 16-19, PS str. 5-6 (dokončování) Etická výchova/ KiVa Kolektiv – komunikace, tlak kolektivu 9.12. 10.12.   Vánoční představení Bruslení  …

Plán učiva na týden od 2. – 6. 12. 2024

Český jazyk Zdvojené hlásky a předpony PS I. str. 18, str. 20/cv. 5 Stavba slova  PS I. str. 19/cv. 2, Ě / JE str. 20/cv. 4 uč. str. 19-24 vybrané cvičení  – opakování předpony / předložky, zdvojené souhlásky VS opakování – VS pro 3. a 4. ročník str. 21, 23, 24 Matematika Počítání v oboru do 1 00 000 – PS I. str. 26-28 Minut. – str. 14-16 Anglický jazyk My school, my hobbies, days of the week, differences (52-59) Přírodověda opakování – společné znaky živočichů, bezobratlí, obratlovci – ryby, obojživelníci ve ČT bude test Vlastivěda Germáni + Slované +…

Vánoční macramé

Při PČ jsme vyzkoušeli techniku macrame neboli drhán. Jedná se o techniku, při které se ze šňůrek splétají uzly bez pomoci jehlic a háčků. Tato kreativní činnost u žáků rozvíjí řadu dovedností a schopností: rozvoj jemné motoriky, podpora koncentrace a trpělivosti, rozvoj kreativity, logické myšlení a plánování, učení tradiční řemeslné techniky, rozvoj estetiky a smyslu pro detail. Nebudu Vám lhát, byla to nesmírně náročná hodina.

Historie na dosah ruky – Slované

V úterý se čtvrťáci vydali na cestu do minulosti, aby se dozvěděli více o životě našich dávných předků – Slovanů. Téma, které právě probíráme v hodinách vlastivědy, se díky této příležitosti proměnilo v zážitek, na který budou děti dlouho vzpomínat. Díky spolupráci s historickým nadšencem, který se dlouhodobě věnuje rekonstrukci života a předmětů z doby slovanské, jsem měla možnost přinést do třídy množství předmětů z tohoto období. Žáci si tak mohli nejen vyslechnout zajímavé informace, ale také si na vlastní oči prohlédnout a dokonce osahat předměty, které by jinak viděli jen na obrázcích v učebnicích.   Co všechno si mohly…